רימרקטינג ללקוחות שהתעניינו בך

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
תוכן עניינים

אחת הטכניקות היעילות ביותר בשיווק היא רימרקטינג. זו שיטה המוכיחה את עצמה במשך שנים ומפרסמים משתמשים בה על מנת להשיג יותר לידים ומכירות בהצלחה רבה. רימרקטינג אפשר לעשות גם בשיווק בגוגל וגם בשיווק בפייסבוק.

אז מה זה רימרקטינג?

רימרקטינג היא שיטת פרסום שבה אנו ממשיכים לפרסם לאנשים שהביעו התעניינות במוצר שלנו. נתונים מראים שאחוז גדול מהמכירות נסגר בימים (או שבועות או חודשים – תלוי בנישה של המוצר) שלאחר שהלקוח הפוטנציאלי התעניין במוצר. לכן חשוב מאוד להשתמש ברימרקטינג ולהזכיר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם שאתם עדיין פה ולהשאיר להם את המוצר שלכם "טרי" בראש.

רימרקטינג בגוגל

כשאנחנו מפרסמים בגוגל, יש באפשרותנו להשתמש בטכניקת רימרקטינג על ידי שימוש בגוגל אנליטיקס. אנחנו יכולים להפוך כל פלח של מבקרים באתר שלנו לקהל רימרקטינג על פי התנאים שלנו. חשוב מאוד להשתמש בתנאים מסוימים על מנת ליצור קהל אפקטיבי, לדוגמא, נעדיף לפרסם את המוצר שלנו לאנשים שהביעו סוג של התעניינות אקטיבית באתר ולא כל אחד שהגיע לאתר – למשל אנשים שנכנסו לאתר שלנו ונשארו בו לפחות דקה, או ביצעו אינטראקציה עם דף הנחיתה כמו צפייה בסרטון, גולשים כאלו להניח שהם רלוונטים לשיווק שלנו הרבה יותר מאנשים שנכנסו לאתר ויצאו ממנו במהרה. לכן חשוב למקד בצורה נכונה על מנת למנוע בזבוז של משאבים וכסף וליצור מקסימום יעילות.

 

רימרקטינג בפייסבוק

פייסבוק מציעה למפרסמים מערכת רימרקטינג שגם היא יעילה ואפקטיבית מאוד והכי חשוב ורסטילית – ניתן לקחת את הרימרקטינג לכל מיני אזורים במדיה החברתית. כמו גוגל, המערכת של פייסבוק מאפשרת לנו לפרסם את המודעות שלנו לקהלי רימרקטינג לגולשים המבקרים באתר שלנו וגם בדף הפייסבוק או האינסטגרם שלנו.

כשאנו באים להגדיר קמפיין בפייסבוק, ניצבת בפנינו האפשרות ליצור רשימות רימרקטינג לגולשים שהיו בעמודים ספציפיים באתר שלנו. במערכת של פייסבוק לא ניתן ליצור קהל רימרקטינג לפי התנהגויות של גולשים בתוך האתר לעומת גוגל, בגלל שגוגל אדס נתמך על ידי המערכת של גוגל אנליטיקס המאפשרת לנו לקבל מידע מדויק על ההתנהגות של הגולשים באתר שלנו.

לעומת זאת, בפייסבוק אנו יכולים ליצור רימרקטינג המבוסס על התנהגות הקהל אליו אנו מפרסמים כלפי הנכסים במדיה החברתית שלנו. לדוגמא, ניתן לפרסם לכל מי שעשה "לייק" לעמוד או פוסט מסוים ועוד.

רימרקטינג – סיכום

רימרקטינג הוא כלי חזק בעולם השיווק והוא על גדר חובה אם רוצים לשפר את אחוזי ההמרה משמעותית.
צריכים עזרה מקצועית? פנו אל פרימו מרקטינג

מחפשים מיתוג לאתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
Image Post

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed

UL and OL Post

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed

כתבות נוספות שאולי תאהבו