מה חשוב לעשות לפני הקמת אתר מכירות?

בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה
תוכן עניינים

הכנות לקראת ההשקה הגדולה של החנות המקוונת שלך יכולות להיות מעט מלחיצות. אחרי הכל, יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון. האם האתר שלך טוב ככל הניתן? האם המוצרים שלך מספיק מעניינים כדי לתפוס את תשומת הלב? האם יש שוק עבורם?

אלה דברים שאתה מטפל בהם בשלבי התכנון המוקדמים של העסק שלך – כאשר זה יותר דבר "על הנייר" מאשר דבר "אמיתי". נניח שיש לך כבר את הבסיס הזה מוכן.

אבל מה כדאי לעשות ממש לפני שאתה מעלה את אתר המסחר האלקטרוני שלך עליו עבדת ביום ובלילה. אלו אותם דברים שכאשר הם נעשים כראוי, הם יכולים להרים את העסק שלך ולגרום לו להתבלט בין האתרים הרבים בתחרות.

תדאג שיהיה מעקב אחר פעילות האתר

אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא להבין כיצד אתם עוקבים אחר התנועה באתר וההמרות. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לעשות זאת היא באמצעות גוגל אנליטיקס. זה דורש להכניס רק קוד קצר לאתר שלך כדי להתקין והשאר די פשוט.

הקמת עלון

עלון דוא"ל הוא אחד הכלים היעילים ביותר בארסנל השיווק שלך.

ברצינות, שום דבר לא משתווה לזה. רק תחשוב על זה: קמפיין שיווקי בדוא"ל יכניס אותך לתיבת הדואר הנכנס של המנוי שלך על בסיס קבוע. זו הזדמנות מצוינת להציע קופונים והנחות, להכריז על מוצרים חדשים ולספק מידע מועיל.

ביסוס במדיה החברתית

כשאתה מפעיל חנות מקוונת, אתה בהחלט צריך להיות נוכח במדיה חברתית – ויש צורך בנוכחות חזקה. כך אנשים רבים יגלו בפעם הראשונה אודות המוצרים שלך, לכן חשוב להקים פרופילים משכנעים בהקדם. נסה להשיג שם משתמש זהה לכל האתרים החברתיים.

אין צורך להתבסס מיידית בכל הרשתות החברתיות השונות. מומלץ להתמקד ברשת אחת או שתיים ולהשקיע את רוב המאמץ שלכם שם מאשר להתפזר על יותר מדי רשתות.

אל תשכח להתאים אישית גם את תמונות הפרופיל ותמונות הנושא שלך, אם אתה באמת רוצה שהמותג שלך יתבלט ויהדהד.

פיתוח תוכנית גיבוי

פשוטו כמשמעו, גבה את האתר שלך. בין אם זה ב- WordPress ובין אם דרך חברה אחרת, גבה אותו. באופן קבוע. אין כאן חריגים.

על אף שכל בעל אתר צריך לגבות את האתר שלו על בסיס קבוע, זה חשוב כפליים עבור אתרי מסחר אלקטרוני. פרנסתך מונחת על כף המאזניים. חשוב שתקדים את הגיבוי לאתר ובסיס הנתונים שלו במקרה של אסון טכנולוגי.

תבדוק כל דבר פעמיים

זו ההזדמנות האחרונה שלך לפני שאתר המכירות יושק אז כדאי שתנצל אותה. זה הזמן להעריך את האתר שלך עד לפרט הקטן ביותר. לא תקבל הזדמנות נוספת – לפחות לא לפני שלציבור הרחב יש סיכוי לצפות בה – אז וודא שאתה לוקח את הזמן שלך.

כמה דברים שמומלץ לבדוק כוללים: הגהה מלאה של כל טקסט, בדיקת תקינות הקישורים באתר,  וודא שדפי המוצר אינפורמטיביים, הופעת פרטי התקשרות ומידע על המדיה החברתית.

צריכים עזרה מקצועית? פנו אל https://www.aghai.co.il/

מחפשים מיתוג לאתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
כתבות אחרונות באתר
Image Post

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed

UL and OL Post

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed

כתבות נוספות שאולי תאהבו