כאשר אנחנו מפנים קישורים רבים שמכוונים לאתר שלנו, מתוך אתרי תוכן איכותיים, הדבר עוזר לאתר שלנו בצורה משמעותית להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל, וזה מהווה את הבסיס ולב ליבו של הקידום האורגני.
לפעולה הזו של קניית קישורים והפניה שלהם אל האתר שלנו, קוראים קידום אורגני OFFSITE, שבעצם מתייחס אל הפעולות שאנחנו עושים מחוץ לאתר שלנו על מנת לקדם ולחזק אותו.
זה כמובן צריך לבוא בהשלמה עם פעולות ONSITE, שאלו פעולות חשובות מאוד שאנחנו עושים באתר שלנו, על מנת לחזק אותו ולהפוך אותו לאיכותי בפני גוגל.
למעשה, העבודה הזאת של "להשיג" קישורים, היא העבודה המרכזית של אנשי הקידום האורגני, ויש דרכים שונות להשיג קישורים,
כאשר הדרך המהירה ביותר היא פשוט לבצע קניית קישורים, מאנשים שיש להם רשת אתרים (חייב שתהיה רשת אתרים פרטית ואיכותית, עם דגש חזק על האיכותית) או מאנשים שיש להם פשוט גישה לאתרים רבים שבהם הם יכולים לפרסם מאמרים.
מה זה קישור בשביל גוגל?
למעשה כל קישור מהווה עבור גוגל כמן המלצה שהאתר שלכם מקבל מאתר אחר. בהמלצות, אם מקבלים את ההמלצות ממישהו שהוא מוסמך בתחום, מן הסתם ההמלצה תהיה איכותית יותר.
כך גם כשאנחנו מדברים על קישורים. עם האתר שלכם יקבל "המלצה" מאתר שנחשב אוטוריטה, איכותי, יש בו תוכן טוב, והוא מדורג טוב, אז ההמלצה הזאת תהיה שווה הרבה יותר מאשר אתר שאיכותו ירודה.
למעשה, אם אתם מוציאים לינק מאתר עם איכות מאוד ירודה, שאפילו מבצע פעולות ספאם על מנת לקדם את עצמו, או יש בו תוכן שהוא בעייתי, כמו פורנו ואלימות, אז ה"המלצה" הזו מאתר כזה יכולה לפגוע לכם משמעותית באתר.
לכן חשוב מאוד לדעת מאיפה מוציאים את הקישורים, ולא להתפשר על אתרים שהם לא פחות מאתרים איכותיים מאוד.
מה עוד אפשר לעשות על מנת להשיג קישורים בלי לקנות אותם?
מה שאפשר לעשות זה בעצם לפנות ישירות לאתרים שמהם אתם רוצים להוציא קישורים. מדובר באופציה מעולה שיכולה ליצור שיתופי פעולה ביניכם לבין בעלי אתרים שונים.
אבל בפועל, מדובר במשימה מאוד שוחקת, ובהרבה מקרים אתם אפילו לא תקבלו תגובה מבעלי האתרים.
וגם למעשה אתם צריכים להוציא עשרות ואפילו מאות לינקים במקרים מסוימים, אז עכשיו תמצאו ותפנו לכל כך הרבה אתרים?
במקרים כאלו אתם צריכים לעשות את החושבים עם עצמכם, כאשר אנחנו ממליצים תמיד להעסיק חברת קידום אורגני שתעשה עבורכם את העבודה המפרכת של מציאת אתרים שמהם האתר שלכם יוכל לקבל קישורים